Andorra celebra per primer cop el ‘black friday’ amb descomptes de fins el 50%
El sector confia així en motivar les compres nadalenques i millorar els resultats d'un novembre fluix

Imatge d'un aparador d'una botiga amb rètols promocionals del Black Friday(ACN)

Andorra la Vella
Andorra celebra per primera vegada el Black Friday amb descomptes que arriben fins al 50%.
Els comerços del país celebren des d'avui i fins diumenge una acció importada dels Estats Units per tal d'incentivar la compra a través de descomptes i promocions.
La presidenta de la Federació d'Associacions de Comerciants d'Andorra, Susagna Venable, té clar que el Principat com a destinació de compres que és no se'n podia quedar al marge. Explica que aquesta iniciativa "ha de servir per intentar salvar el mes de novembre que ha estat fluix". La major afluència als comerços participants s'espera aquest dissabte.
Per altra banda, avui comença la campanya de Nadal amb l'enscesa dels llums i per tant, els els descomptes i promocions també van encaminats als regals.




