Joan Tardà: "El desacord seria un frau, un delicte d'alta traïció"
El candidat número dos d'ERC al Congrés, Joan Tardà, espera que hi hagi un acord pròximament per investir el nou president de la Generalitat perquè, el contrari, el desacord, "seria un frau a la majoria de la ciutadania catalana, un delicte d'alta traïció".

Segura, Roger (ACN)

Valls
Durant un acte celebrat avui a Valls (Alt Camp), al costat del cap de llista Gabriel Rufián, Tardà ha reconegut que existeix "desassossec" respecte al que pugui passar en les negociacions que mantenen des de fa setmanes Junts pel Sí i la CUP per investir un nou president, però "hi haurà acord, perquè el preu del desacord seria enorme, extraordinari".
També ha apuntat que ERC va a Madrid a "defensar el vot de la independència, la sobirania del Parlament de Catalunya" i ha afegit que "com a republicans serem solidaris amb les esquerres de les diferents nacions i demanarem que ho siguin amb nosaltres".
En el mateix acte, Rufián ha asseverat que acudeixen a aquestes eleccions per "defensar el vot de la gent, del 27 de setembre" i ha reiterat, com ja va fer ahir, que "la regeneració és el procés per constituir la tercera república, la república catalana". "Ja hem guanyat, però hem de defensar-ho, ja som república", ha asseverat.




