CIU vol saber on van els diners que deixa de cobrar Colau
El principal grup de l'oposició reclama al govern municipal que expliqui quines entitats rebran la part del sou a la que han renunciat els regidors de BComú

ACN

Barcelona
Convergència i Unió pregunta al govern municipal a quines entitats destinarà els diners de la part del sou a la que han renunciat l'alcaldessa i els regidors de Barcelona en Comú. Recordem que, en aplicació del compromís ètic de la seva formació, tots els regidors del govern van assegurar que cobrarien com a màxim 2.200 euros al mes per 14 pagues.
El convergent Jordi Martí argumenta que es tracta de diners del pressupost municipal i que si no es destinen a la finalitat per la que s'havien previst ha de quedar clar on van a parar. El principal grup de l'oposició considera que seria inaudit que entitats o associacions de la ciutat rebessin diners públics sense control, al marge de les convocatòries de subvencions que fa anualment l'Ajuntament.
CiU també reclama al govern que aclareixi quin tractament fiscal tenen els sous, quina quantitat declaren a l'impost de la renda i per quants diners els cotitza l'Ajuntament a la Seguretat Social.
Fonts del govern han explicat que tant l'alcaldessa com els regidors cobren i tributen per la totalitat del sou i després fan una donació al partit, a Barcelona En Comú que decideix a quines entitats i organitzacions dona els diners.




