Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
INFRAESTRUCTURES

4 milions d'euros per l'Hotel Rosaleda

El termini d’execució previst és de 2 anys i el finançament del projecte es dividirà en mig milió d'euros el 2015, 2 milions el 2016 i 1 milió i mig el 2017

SFGA

Andorra la Vella

El Govern adjudica els treballs de reforma i conservació de l’Hotel Rosaleda per valor de 4 milions d'euros

El Consell de Ministres ha aprovat avui l’adjudicació de diversos treballs, dels quals destaca la rehabilitació de l’Hotel Rosaleda a la UTE Cevalls, SA – Locub, SA. El termini d’execució previst és de 2 anys i el finançament del projecte es dividirà en mig milió d'euros el 2015, 2 milions el 2016 i 1 milió i mig el 2017.

El ministre portaveu, Jordi Cinca, ha recordat que l'objectiu és que l’Hotel Rosaleda aculli els serveis principals del Ministeri de Cultura. Ha destacat que el repte és important donat que, per primera vegada, s’intervé en un monument de les dimensions del Rosaleda per convertir-lo en un equipament d’ús públic.

L'Executiu ha informat que la demanda d’espai supera la superfície útil de l’edifici i s’ha decidit substituir l’habitatge unifamiliar de la cantonada nord-oest per un nova edificació que s’amplia sobre el garatge i la planta baixa. En la segona fase es farà l’ampliació que acollirà l’espai per a l’Escena Nacional d’Andorra, l’ampliació per als arxius i l’ampliació de la coberta.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir