Creu Roja augmenta les ajudes per comprar material escolar i roba d'abric
Creu Roja ha augmentat més d'un 40% les ajudes per material escolar aquest curs. Des del mes de setembre, han repartit material a 300 nens i nenes de les comarques de Girona, 130 més que el curs passat. Aquest hivern també han donat diners a les famílies de 170 nens per comprar-los roba d'abric

Les ajudes per material escolar augmenten un 40%. / ACN

Girona
El curs passat, Creu Roja va repartir paquets amb material escolar a 170 alumnes i aquest curs han hagut d'ampliar aquestes ajudes a més de 300 nens i nenes, fins a dia d'avui.
Reparteixen llibretes, material per escriure i llibres, sempre d'acord amb la necessitat de cada família i de l'escola on van els seus fills. A algunes també els donen diners perquè comprin el material que necessiten.
A part d'això, aquests últims tres mesos, Creu Roja també ha repartit diners a les famílies de 170 nens i nenes per comprar roba d'hivern, com explica Merche Sanchez, directora d'intervenció social de Creu Roja a Girona.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Merche Sánchez, directora d'intervenció social Creu Roja
L'entitat ha repartit entre aquestes famílies targetes de prepagament carregades amb diners per anar directament a la botiga a comprar la roba d'abric pels seus fills.




