L'IPC va pujar un 0'3% el mes de novembre
Els preus van pujar 3 dècimes el mes de novembre a les comarques de Girona arrossegats pel vestit, el calçat, els articles d'ús personal i l'electricitat i el gas. Malgrat tot, són 3 dècimes més baixos que els d'un any enrera.

Els preus van pujar un 0'3% / ACN

Girona
El que mes va pujar el mes passat va ser el vestit i el calçat, a l'entorn del 4% mentre que els articles d'ús personal van pujar gairebé 2 punts.
També puja més d'un punt l'electricitat, el gas i altres combustibles. Baixen les begudes alcohòliques, els transports i tot allò relacionat amb els viatges.
El secretari general de la UGT, Josep Maria Álvarez, diu que aquest augment de l'IPC s'ha de reflectir en els sous.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
JM Alvarez, Secretari General UGT
En l'últim any, el que més han pujat són els preus dels cotxes i els viatges organitzats -aproximadament un 4%- i les assegurances també han pujat més del 3%. La crescuda del preu dels aliments és del 2'5%.
Però en global, els preus són, ara mateix, 3 dècimes més baixos que dotze mesos enrera perquè els combustibles han baixat 8 punts i també han baixat les begudes alcohòliques i els electrodomèstics.




