Drap Art
Arriba la vintena edició del festival de reciclatge artístic

Tono Carbajo

Barcelona
D'una banda hi ha una exposició col·lectiva al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona que es pot visitar fins el 3 de gener. A la mostra es presenten artistes com Tono Carbajo, amb obres de la sèrie "Expulsados" dedicada a reflexionar sobre la gentrificació, David Martín (N2 Galeria) o Gregor Sailer.
Dissabte i diumenge hi ha diverses activitats que se celebren al voltant del CCCB des de les 11 del matí fins les 10 de la nit. Hi haurà tallers, espectacles infantils, taules rodones i concerts.
Dissabte a la tarda a partir de les 5 al hall del cccb hi ha un taller per fer art amb taps i envasos de plàstic i a partir de dos quarts de 9 un concert de Cabo San Roque un grup que fa música a partir d'objectes quotidians.
Dissabte i diumenge al migdia destaca una activitat per nens es pot participar en el taller de stop motion "Un conte de nadal".
A més tant dissabte com diumenge durant tot el dia hi ha una Fira de nadal amb art , disseny i artesania on es poden comprar objectes fets amb material reciclat.




