Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CAS INNOVA

L’audiència de Tarragona torna a desautoritzar el jutge de Reus

L’audiència redueix a 10.000 la fiança interposada als 8 imputats de Vila-seca, entre ells, l’alcalde Josep Poblet. El jutge del cas INNOVA l’havia xifrat en 280.000 per cap.

Diego Álvarez de Juan, el jutge del cas INNOVA. (ACN)

Diego Álvarez de Juan, el jutge del cas INNOVA.

Reus

Nou revés per Diego Álvarez de Juan, el jutge del cas INNOVA. Una setmana després que es destapés el cas Traiber, avui l’Audiència Provincial de Tarragona ha reduït a 10.000 euros la fiança interposada als 8 imputats de Vila-seca en el presumpte cas de corrupció que esquitxa la pràctica totalitat del govern de CiU al municipi.

Segons l’Audiència, la fiança que havia interposat el jutge del cas INNOVA, de 280.000 euros per cadascun dels imputats, és desorbitada i injustificada. D’aquí que el consistori de Vila-seca valori positivament aquest gest de l’Audiència, que va en la línia del que sempre han esgrimit des de l’Ajuntament dirigit per Josep Poblet, que no hi ha res d’irregular i que el jutge actua de forma desmesurada.

Disputa rere disputa

No és el primer cop que l’Audiència Provincial desautoritza Diego Álvarez de Juan. Ja ho va fer quan va donar la raó a Josep Poblet, alcalde de Vila-seca, que des del primer moment va assegurar que el seu municipi res tenia a veure amb INNOVA i que a més, des de Reus, no tenien competència per jutjar-los.

L’Audiència els va donar la raó i va resoldre que la competència per jutjats presumptes casos de corrupció a Vila-seca era dels jutjats de Tarragona, partit judicial al que s’adscriu el municipi.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir