Francisco Rodríguez arremete contra la "trapallada" que representa En Marea
En un artículo en el que analiza lo ocurrido el 20-D, el dirigente de la UPG critica a Beiras por favorecer el diseño españolizador de Podemos al colaborar con la confusión y la fragilidad desde dentro del nacionalismo
Santiago de Compostela
La UPG, la corriente hegemónica en el BNG, hace su particular lectura de los resultados electorales del 20-D. El ex-diputado en el Congreso y en el Parlamento de Galicia, Francisco Rodríguez, analiza las consecuencias de la ruptura de la unidad del nacionalismo en Galicia. Califica de "demoledores" los resultados e "inesperados para min na súa contundencia". Tras agradecer el trabajo de los "excelentes" candidatos de Nós Candidatura Galega, asegura que nada tuvo que ver la campaña realizada con los resultados obtenidos.
En un artículo en la web de la fundación Bautista Álvarez, Francisco Rodríguez arremete contra Beiras al que acusa de contribuir a la debilidad del nacionalismo. "La fragilidad del nacionalismo está agravada pola colaboración entusiasta de quen emite esas mensaxes e colabora á confusión e á fraxilidade desde dentro, favorecendo a aplicación do deseño españolizador", asegura Francisco Rodríguez.
Cuestiona además a los nacionalistas que sin el menor escrúpulo votaron a En Marea. "Non me cabe a menor dúbida que algúns miles de nacionalistas conscientes non tiveron o menor escrúpulo en votar unha candidatura que non o era, simplemente por acreditar en que insería a suficiente dose de galeguismo na enxurrada poliédrica, televisiva e española de Podemos, a máis eficaz para acabar con Raxoi e rexenerar o sistema, segundo a oratoria do seu carismático líder".
Y critica con contudencia la confusión y la "trapallada" que representa En Marea. "A gravidade da situación na Galiza non se nos oculta. Porque, ademais, a nova forma de facer política usa dun recurso vello en forma desconsiderada: a confusión, a trapallada. Imos vivir xa unha das súas primeiras consecuencias prácticas coa suposta intención de conformar un grupo parlamentar propio do que, aquí, como máscara, se denomina En Marea. O que hai na realidade é unha coaligazón de partidos, Podemos, IU e Anova. Non outra cousa", asegura en ese artículo.
Reconoce que los datos para el BNG son demoledores y cree que se enfrentan a una encrucijada difícil."Estamos nunha encrucillada, difícil. Porén, sería un erro grave deixarse guiar só polas dificultades electorais do nacionalismo na Galiza, nunha conxuntura como esta, para xustificar a súa desaparición como alternativa política específica e diferenciada", dijo. Apunta a la reinvención del BNG y no se descarta un cambio de siglas.
Ricardo Rodríguez
Director de Contenidos de la Cadena SER en Galicia, donde comenzó su carrera profesional en 2005. Durante...