Olot multarà conductors i vianants imprudents per evitar les morts per atropellament
La policia Municipal d'Olot augmentarà els controls i multarà tan els conductors imprudents com els vianants que creuin el carrer quan no toca. Tot, per evitar més atropellaments mortals com el de dimarts a la nit; el tercer en els últims dos mesos.

Tres morts per atropellament en dos mesos a Olot. / ACN

Olot
La policia alerta que la imprudència dels vianants és la culpable de molts accidents. Sense anar més lluny, en el de dimarts passat un home va travessar el carrer de nit, sense mirar i per un lloc on no hi havia pas de zebra.
Per això la policia diu que augmentarà la vigilància i les sancions a aquells que creuin els carrers per on no toca.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Ignasi López, cap de la policia municipal d'Olot
El de dimarts va ser el tercer atropellament mortal en dos mesos a la capital de la Garrotxa. El cap de la policia diu que cal més consciència i no descarta que es prenguin noves mesures per combatre les imprudències.




