Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

De la Masia al primer equip de la ràdio

No tenen ni trenta anys i pràcticament ni recorden l’era Cruyff com entrenador del Barça, però són uns bojos del futbol. Els periodistes Sergi Hernández, Laura Lanau, Bern Redondo i Fermín Suárez acompanyaran al Gerard Romero a les retransmissions

Cadena SER

Barcelona

El Bern Redondo diu ser un malalt del Barça i de la ràdio, el Sergi Hernández un boig del futbol internacional, la Laura Lanau una amant de tots els esports -i especialment del futbol- i el Fermí Suárez confirma que és un futbolista frustrat massa apassionat pel periodisme. Ells quatre conformen l’equip de Moguts pel Barça. Un equip jove. Un equip entusiasta. Un equip amb ganes de compartir les seves passions amb els oients.

Des de ben petita la Laura Lanau (Sant Cugat, 1990) ha viscut amb molta intensitat el sentiment culé, començant per casa seva. La seva afició pels esports, com pel voleibol que practicava, la va portar a estudiar periodisme. Volia ser periodista esportiva! I ho va aconseguir. La Laura ha treballat a la redacció d’esports de Rac1 i de La Vanguardia, i ha col·laborat en la comunicació del Club Balonmano Granollers. A Moguts pel Barça s’encarrega de les xarxes socials i les últimes hores esportives.

En Bern Redondo (Vallgorguina, 1989) viatjarà seguint el Barça per informar a peu de camp, des de les grades i la zona mixta. Per preguntar a les rodes de premsa posteriors als partits i explicar-nos els estats d’ànim dels aficionats. És un periodista amb molta mili: a Ràdio Mataró, Ràdio Arenys i Rac1. Sempre fent informació esportiva. Sempre fent ràdio. Ara es converteix en els ulls de Moguts pel Barça més enllà del terreny de joc.

El jugador frustrat de futbol i gairebé politòleg, Fermín Suárez (Barcelona, 1991), s’encarrega de les dades i els matisos. És la memòria de Moguts. L’arxiu històric. Jugador de les categories inferiors de l’Associació Esportiva El Prat, l’Europa i l’Hospitalet, va abandonar la seva carrera futbolística i va decidir dedicar-se al periodisme. Als disset anys ja col·laborava a les retransmissions esportives de El Prat Ràdio, a peu de camp. I a El Prat Ràdio i El Prat TV treballa ara, compaginant-ho amb narracions de partits de hoquei herba i amb diverses col·laboracions a la Cadena SER, com Play Fútbol.

En Sergi Hernández (Barcelona, 1987) va estudiar periodisme per poder parlar de futbol. Des de que te consciència veu tots els partits possibles, i encara li falten hores. Gran coneixedor del futbol internacional, treballa des de l’inici de la seva carrera professional a L’Esportiu (abans El 9 esportiu). Ha col·laborat també amb Radio Marca i Rac1. A Moguts pel Barça s’encarrega de l’anàlisi tècnic.

Sí. No tenen ni trenta anys, però s'ho saben tot. També el que passava al club inclús abans de que nasquessin.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir