Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Es busquen mecànics

Continuen faltant mecànics als tallers i concessionaris de les comarques de Girona. El president de la patronal Corve, diu que porten 8 anys sense fitxar ningú i ara que volen, no troben.

Girona

Un estudi de l'associació de venedors i reparadors de vehicles diu que per primera vegada en 3 anys, els concessionaris d'aquí han deixat enrera els números vermells.

Segons aquest estudi, el 70% dels venedors han tancat l'any en positiu després d'haver registrat un augment de vendes del 27% i segons el president de la patronal CORVE, Ernest Plana, de cara al 2016 les marques esperen que a Girona, les vendes puguin arribar a pujar, en alguns casos, un 40%.

Plana diu que no es pot negar que la tendència ha canviat i que les plantilles, que pràcticament no s'han mogut en 8 anys, ara podrien créixer. Però falten mecànics.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Ernest Plana, president de CORVE

00:00:0000:06
Descargar

La patronal Corve està formada per gairebé 700 empreses entre tallers mecànics i concessionaris de vehicles i embarcacions.

Raül Muxach

Raül Muxach

En Ràdio Girona desde 1998. Redactor de informativos y narrador de partidos de futbol y baloncesto.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir