Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La feina dels 700 treballadors de DELPHI penja d'un fil

La direcció de la planta ha anunciat que tancarà aquest 2016 encara que no trobin una altra empresa que se la quedi

La planta de Delphi a Sant Cugat del Vallès / María Belmez (ACN)

La planta de Delphi a Sant Cugat del Vallès

Barcelona

Delphi dóna feina directa a 540 treballadors i a 160 més d'empreses auxiliars. L'esperança de la plantilla és que s'arribi a un acord amb alguna de les companyies que han mostrat interès per poder quedar-se amb la planta de Sant Cugat i amb els treballadors.

El President del Comité d'empresa, José Antonio Morán, espera arribar a acords en la mesa de negociació i per això assegura que la seva intenció és mantenir-la. Però si no és així, es mobilitzaran.

Tancament previst

La plantilla sabia des de fa un any que la companyia tenia intenció d'acabar amb l'activitat. Però fins avui no han tingut una data límit damunt la taula, el 31 de desembre.

La planta de Sant Cugat es dedica, bàsicament, a la fabricació de bombes d'injecció per a vehicles dièsel. La fàbrica havia arribat a tenir 1.500 treballadors però ha anat reduïnt la plantilla mitjançant diversos expedients. Ara no té pràcticament personal de més de 55 anys.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir