Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
TEATRE

L'obra 'sensació' de la cartellera catalana, "Els veïns de dalt", a la temporada

Concha Velasco, Lluís Homar, Pere Arquillué, Manel Barceló i Ester Nadal, entre altres són els protagonistes de la 48a edició

Pere Arquillué, Agata Roca, Carme Pla i Jordi Rico protagonitzen l'àcida comèdia "Els veïns de dalt". / Teatre Romea

Pere Arquillué, Agata Roca, Carme Pla i Jordi Rico protagonitzen l'àcida comèdia "Els veïns de dalt".

Andorra la Vella

Concha Velasco, Lluís Homar, Pere Arquillué, Manel Barceló i Ester Nadal, entre altres són els protagonistes de la 48a Temporada de Teatre d'Andorra la Vella i Sant Julià de Lòria.

Comptarà entre d'altres amb la presència de l'obra 'sensació' de la temporada a Catalunya, "Els veïns de dalt" de Cesc Gay, una producció del Teatre Romea que ha exhaurit funció rere funció les localitats al llarg de la temporada a la cartellera barcelonina.

Les noves corporacions volen mantenir l'estil de les anteriors edicions amb obres de petit i mitjà format amb presència de produccions nacionals a la capital i de gran format a Sant Julià.

La temporada donarà inici el proper 25 de febrer amb l'obra "Olivia y Eugenio'" d'Herbert Morote i interpretada per l'actriu espanyola Concha Velasco. A més passaran per l'escenari de l'Auditori Claror la ja esmentada  "Els veïns de dalt" de Cesc Gay i "Terra Baixa" amb Lluís Homar com a protagonista.

El conseller de Cultura lauredià, Josep Roig, ha explicat que l'objectiu de la coporació és aconseguir que la Temporada de Teatre conjunta "tingui una repercussió al teixit comercial".

D'altra banda, a la capital una de les novetats és la inclusió d'un espectacle en llengua castellana aprofitant el marcat de la Capitalitat de la Cultura Iberoamericana a càrrec de la companyia malaguenya El Espejo Negro. També incorpora l'obra "Per un sí o per un no" interpretada pels coneguts acotors Lluís Soler i Manel Barceló.

També s'aposta per incloure una producció del país amb l'espectacle "La Venus de les Pells" de l'Escena Nacional Andorrana i una altra amb Ester Nadal com a directora de la companyia catalana La Bacanal amb "Cabaret Protocol".

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir