Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Un infermer a la butxaca

El Col·legi Oficial d’Infermers i Infermeres presenta “Infermera virtual” una aplicació per a mòbils que dóna resposta a preguntes sobre salut

infermeravirtual.com

Barcelona

Segur que a molts de vosaltres us ha passat, que heu buscat informació sobre temes de salut a la xarxa. De fet segons dades de l'Institut Nacional d'Estadística, set de cada 10 internautes busca resposta a problemes de salut a Internet. I s'ha de vigilar perquè no tot el que hi ha, òbviament, és de fiar.

infermeravirtual.com

infermeravirtual.com

Per posar solució a això, el Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers ha presentat una aplicació per a mòbils que dóna resposta a preguntes relacionades amb la salut. Es diu Infermera Virtual, és gratuïta i ofereix tutorials i vídeos sobre malalties, consells per portar una vida saludable o recomanacions, per exemple, per quan patim restrenyiment o ens baixa el sucre.

Tots els continguts els han elaborat i revisat professionals del Col·legi. Marc Fortes, coordinador d’Infermera Virtual diu que volen “donar respostes rigoroses i acreditades a les preguntes sobre salut que els internautes busquen a la xarxa”.

Infermera Virtual fa 11 anys que funciona com a pàgina web, amb 35.000 usuaris mensuals. I des d'aquest dimarts també es pot portar al mòbil. El primer dia ja se l’havien descarregat mig miler de persones.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir