“L’escut que porteu no us el mereixeu”
Els aficionats del Barça que han viatjat amb l'equip a Gijón han mostrat el seu malestar pel distanciament dels jugadors amb l'afició

Samareta amb el número dels socis que signen la carta protesta(CADENA SER)

Barcelona
La plataforma Seguiment FCB ha entregat una carta al delegat del primer equip, Carles Naval, on reclama que la plantilla tingui més sensibilitat amb els aficionats i es mostri més propera. La carta ha anat acompanyada d'una samarreta amb els números del socis que firmen el manifest.
La resta d'aficionats s'han afegit a la protesta i a l'avió s'han escoltat càntics com: "¿Por qué la afición en los viajes os molesta y en el campo no venís a saludar? Este escudo no lo merecéis". O "Volem la grada d'animació".
El malestar entre l'afició del Barça és creixent, sobretot, entre els socis que acostumen a viatjar amb l'equip perquè no poden tenir cap contacte amb els jugadors. Alguns socis s'han donat de baixa d'aquests viatges perquè diuen que no val la pena anar-hi.


Diversos turoperadors anuncien aquests viatges amb el primer equip com una possibilitat ideal per poder veure els futbolistes i fer-te fotos amb ells però, a l'hora de la veritat, els aficionats es troben que han pagat molts diners i no poden tenir cap contacte amb ells.
El club va fer fora de l'avió del primer equip als periodistes amb l'excusa de que així cabrien més aficionats a dins però, a l'hora de la veritat, cada vegada hi ha menys socis que viatgen perquè consideren que no val la pena.
Les queixes han arribat al club que ha intentat calmar els ànims oferint la possibilitat de veure algun entrenament tot i que, de moment, la mesura s'ha quedat en una promesa.
Paral·lelament, la plataforma Seguiment, que va estar a punt de passar el tall a les últimes eleccions reivindica que s'abaixen els preus dels viatges perquè els considera molt alts i continua reclamant la creació d'una grada d'animació.




