Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'apunyala a través de la finestreta del cotxe i diu que és en defensa pròpia

A l'Audiència de Girona han començat a jutjar un home de Salt acusat d'intentar apunyalar-ne un altre a través de la finestreta del cotxe. Ell diu que ho va fer per defensar-se. Li demanen 9 anys de presó.

Un moment del judici. / ACN

Un moment del judici.

Girona

Diuen les acusacions que la nit del 12 d'abril de 2014, la víctima estava al seient del copilot d'un cotxe aparcat en un descampat de Santa Eugènia, a Girona. De sobte, l'acusat es va acostar, el va increpar i el va començar a punxar amb el ganivet.

La víctima va poder sortir del cotxe per la finestra i van continuar la baralla fins que els van separar. La discussió es va acabar amb un jove ferit a ganivetades que va necessitar punts de sutura, un drenatge i transfusió de sang.

En canvi, l'acusat diu que li va clavar el ganivet per defensar-se i afirma que la víctima l'havia amenaçat amb fer mal al seu fill.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Acusat d'apunyalar un home a Girona

00:00:0000:06
Descargar

El judici va començar ahir i continuarà avui. L'acusat s'enfronta a 9 anys de presó que el fiscal li demana per un intent d'homicidi.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir