Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Rull reclama explicacions sobre les obres de la Sagrera

Territori ha enviat una carta al ministeri en la que li demana que convoqui la societat on estan representats Foment, Adif, la Generalitat i l'Ajuntament de Barcelona

Marta Lluvich (ACN)

Barcelona

La Generalitat demana al Ministeri de Foment explicacions sobre les obres de l'estació de la Sagrera. El departament de Territori ha enviat una carta al secretari d'Estat d'Infraestructures, Julio Gómez-Pomar, en la que demana que convoqui de forma immediata el consell d'administració de Barcelona Sagrera Alta Velocitat, una societat en la que estan representats el Ministeri, Adif, la Generalitat i l'Ajuntament de Barcelona.

El conseller de Territori, Josep Rull, ha explicat que el govern català vol saber per què les obres estan "absolutament aturades". I també vol conèixer els detalls de la licitació del projecte de l'estació de la Sagrera. Un contracte que Adif vol adjudicar puntuant l’oferta econòmica molt per sobre de la qualitat tècnica.

El plec de condicions d'aquest concurs ja va provocar en el seu moment les crítiques dels col·legis d'economistes, enginyers industrials, arquitectes i enginyers de camins. I aquesta mateixa setmana els degans d'aquests col·legis han signat una declaració conjunta en la que reclamen a Adif que corregeixi els criteris per adjudicar els projectes i també que la gestió d'aquesta obra s'encomani a la societat Barcelona Sagrera Alta Velocitat.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir