Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Es dispara la sinistralitat laboral

El 2015 hi va haver 1 accident laboral cada hora a les comarques de Girona. La majoria van ser lleus però l'estadística també revela que els mortals i els greus van pujar més d'un 50%.

Cadena SER

Girona

Segons dades del Departament de Treball, 2015 es va tancar amb 8.831 accidents de treball que van comportar estar de baixa.

La immensa majoria són lleus però n'hi va haver 74 de greus, cosa que significa un cada 5 dies i un augment del 51% respecte el 2014.

Els mortals van passar de 7 a 11; 7 van ser al lloc de treball i 4 anant o tornant de la feina.

El secretari general de la UGT a les comarques de Girona, Xavier Casas diu que és el resultat de la precarietat i del relaxament en els sistemes de control.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Xavier Casas, Secretari General de la UGT a les Comarques de Girona

00:00:0000:06
Descargar

El 56% dels accidents laborals es van produir al sector serveis, que també acapara la majoria de greus. De tota manera, és a la indústria on, en proporció, n'hi ha més; per cada accident greu n'hi ha 96 de lleus mentre que al sector serveis és un de greu per cada 155 de lleus.

Raül Muxach

Raül Muxach

En Ràdio Girona desde 1998. Redactor de informativos y narrador de partidos de futbol y baloncesto.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir