El Consell debatrà les esmenes al Pressupost el 10 de març
Ladislau Baró, ha informat a la Junta de Presidents que en les properes setmanes presentaran el candidat per a magistrat al Tribunal Constitucional

G.LL.T. (ANA)

Andorra la Vella
La subsíndica Mònica Bonell ha informat avui del calendari de sessions després de la Junta de Presidents. Les sessions de control seran el 17 de març, el 18 d'abril i el 16 de juny.
El dia 10 de març tindrà lloc la primera sessió ordinària, el primer punt de la qual serà el projecte de llei del pressupost, començarà a dos quarts de 10 del matí.
Per altra banda, la subsíndica ha explicat que el president del grup demòcrata, Ladislau Baró, ha informat a la Junta que en les properes setmanes presentaran el candidat per a magistrat al Tribunal Constitucional.
El conseller del grup Mixt, Victor Naudi, en declaracions posteriors ha lamentat que encara no s'hagi trobat candidat i ha parlat de "manca de rigor" dels demòcrates.
Bonell també ha informat avui dels actes previstos per al dia de la Constitució. A banda de la jornada de portes obertes i les visites guiades a Casa de la Vall, i el tradicional concert de l'ONCA, també actuaran dos corals de les escoles d'Encamp i Ordino.




