Continua la incògnita sobre el futur del Palau d’Esports dels Jocs
Generalitat i Ajuntament treballen a contrarellotge per trobar constructora després que hi hagi hagut dues renúncies

Imatge virtual de la futura anella mediterrània. / ACN

Tarragona
Setmana decisiva pels Jocs Mediterranis del 2017. En els propers dies s’ha de desencallar la construcció del Palau d’Esports, un dels equipaments clau de cara al 2017.
Avui es proposarà al Consell d’Administració d’Infraestructures.cat deixar sense efectes l’adjudicació de les obres a la UTE encapçalada per Copisa després que hi hagi renunciat –per motius bàsicament econòmics i de temps d’execució-. És la segona vegada que es produeix una situació similar en pocs dies de diferència, i ara el govern català ha de trobar una solució. Es contemplen diferents escenaris: encarregar els treballs a l’empresa que va quedar en tercera posició al concurs públic o bé fer-ne un de nou.
A banda, aquest dimecres s’aprovarà en ple municipal extraordinari la urbanització dels terrenys de l’anella mediterrània dels Jocs.
Amb el cronòmetre a la mà
Tot plegat passa quan falta poc més d’un any per l’esdeveniment esportiu i coincidint amb la visita a finals de setmana del Comitè Internacional dels Jocs, a qui se li hauran de donar les explicacions pertinents.

Eva Hidalgo
Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.




