Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
TGN 2017

El Comitè Internacional dels Jocs visita el territori per avaluar l'estat del projecte

Les reunions del CIJM amb els organitzadors del 2017 es fan amb alguns interrogants a l’aire, com ara qui construirà el Palau d’Esports.

El president del CIJM, Amar Addadi, amb el regidor responsable de Tarragona 2017, Javier Villamayor. / Cedida

El president del CIJM, Amar Addadi, amb el regidor responsable de Tarragona 2017, Javier Villamayor.

Tarragona

El Comitè Internacional dels Jocs Mediterranis visita aquest dijous i divendres el territori per conèixer com avança el projecte de Tarragona 2017 de la mà del Comitè Organitzador i del Comitè Olímpic Espanyol.

La seva estada coincideix amb l’inici de les obres d’urbanització de l’Anella Mediterrània i l’interrogant sobre la construcció del Palau d’Esports. La Generalitat i l’Ajuntament ja han mantingut diverses reunions de caire tècnic, tot i que encara no hi ha cap solució sobre la taula després de la renúncia de les dues primeres empreses que van guanyar el concurs públic de licitació i adjudicació. El consistori aposta per incrementar el pressupost. Una altra de les incògnites és si hi haurà o no centre aquàtic.

Feina feta i pendent

L’equip ja ha visitat les obres del futur Pavelló Sant Jordi, les oficines de Tarragona 2017 a Marina Port Tarraco, el Club de Tir Jordi Tarragó o el Pavelló de Vila-seca, que acollirà les proves de lluita.

Aquest divendres continuaran les reunions de treball, i a la tarda es presentaran les conclusions.

Eva Hidalgo

Eva Hidalgo

Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir