Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Cas Maristes: Benítez declararà la setmana vinent

El jutge l'ha cridat a testificar al considerar que hi ha indicis suficients per pensar que podria haver comès els delictes dels que se l'acusa

Benítez, amb dos policies, el passat mes de gener / Quique García (EFE)

Benítez, amb dos policies, el passat mes de gener

Barcelona

De les 18 denúncies que s'han interposat en contra de Joaquín Benítez, per abusos i agressions sexuals, només 4 tiren endavant. Una d'elles va ser retirada i les altres 13, tal com havia avançat la fiscalia, han estat arxivades per haver prescrit.

Benítez, el primer pederasta confés dels Maristes, està acusat de 2 delictes d'agressió sexual i de 2 més per abusos deshonestos. És per això que el jutge l'ha citat a declarar la setmana que ve. En qualitat de testimonis, també declararan els dos denunciants.

El jutge no ha acceptat que la Fundació Champagnat, propietària del centre de Les Corts, es presenti com a acusació particular. Però sí que ha admès que l'Ajuntament de Barcelona es personi com acusació popular.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir