Sant Jordi se celebra un dia abans a les biblioteques
200 activitats entre lectures, concerts i espectacles a 150 biblioteques de Catalunya, una iniciativa que arriba a la quarta edició

www.gencat.cat

Barcelona
Sant Jordi escalfa motors amb diverses propostes arreu de Catalunya. Una de les més destacades és la Revetlla de Sant Jordi que celebra 200 activitats entre lectures, concerts i espectacles a 150 biblioteques de Catalunya una iniciativa que arriba a la quarta edició i que avui mantindrà obertes moltes biblioteques al vespre i fins ben entrada la nit.
A la Biblioteca Vapor Badia de Sabadell es farà un grafit inspirat en el Bestiari de Pere Quart, a Torredembarra es reuneixen poetes com Dolors Miquel, Enric Cassasses i Josep Pedrals. Aquells qui vagin a Vila-seca, Lloret o el Vendrell veuran espectacles de dansa inspirats en llibres. Carme Fenoll cap del servei biblioteques de la Generalitat de Catalunya "som conscients que el dia 23 els protagonistes són els llibreters i per tant el que hem volgut és celebrar-ho el dia abans, la majoria de festivitats de Catalunya tenien una revetlla , nosaltres ens vam inventar fa 4 anys aquesta revetlla de Sant Jordi a les biblioteques , es una acció que sembla que s'està consolidant i els ciutadans també l'esperen". Lectures dramatitzades, tast de vins i sessions de dj's són algunes de les activitats que us podeu trobar aquest vespre si aneu a la biblioteca més propera.




