Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
SANITAT

Viatjar a Egipte per fer turisme i curar l’Hepatitis C

Una empresa de Reus ofereix aquest tipus de paquets de turisme sanitari, i té la intenció d’obrir nous fronts en l’àmbit de l’odontologia o la cirurgia estètica.

Reus

Cinc dies a Egipte amb estada a un hotel de cinc estrelles i excursions programades. Aquest paquet turístic no tindria res extraordinari si no fos per l’afegitó sanitari: a canvi de 5.400 euros, a més del viatge també s’ofereix medicació per curar l’Hepatitis C.

Segons els responsables de Sanantur, l'alternativa a clíniques privades costa deu vegades més, i a Egipte és més barat perquè el tractament és un genèric que va guanyar la batalla a la farmacèutica que té el monopoli a Europa. El seu gerent, Alfredo Puente, diu que “les opcions són pagar més o bé esperar-se a la llista de la Seguretat Social".

Ampliar mercat

La iniciativa va començar al gener i des de la companyia s’assegura que cada cop hi ha més demanda. Puente nega que s'estigui mercantilitzant la sanitat i fent-ne negoci; Tot i així, ara s'estan plantejant ampliar mercat i oferir també tractaments d'altres països d'odontologia, estètica i ventres de lloguer. De fet, ja estan comercialitzant també implants capil·lars a Turquia per 2.500 euros valorats en 8.000 euros.

Eva Hidalgo

Eva Hidalgo

Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir