Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Batet confirma la seva voluntat de ser candidata del PSC a les generals

Optarà a encapçalar la llista després de la renúncia de Carme Chacón

Meritxell Batet, a l'Executiva del PSC on ha comunicat que accepta presentar-se a les primàries per al 26-J. (Horitzontal) / Garrido R. (ACN)

Meritxell Batet, a l'Executiva del PSC on ha comunicat que accepta presentar-se a les primàries per al 26-J. (Horitzontal)

Barcelona

En marxa l'executiva extraordinària del PSC on s'ha de decidir com seran les primàries per escollir el número 1 de les llistes per a les eleccions generals. Una reunió amb totes les mirades posades en Meritxell Batet que apuntaria a encapçalar la llista.

Batet, que compta amb el suport de Pedro Sánchez, ha parlat aquest matí amb el primer secretari del PSC, Miquel Iceta que ahir també va avalar públicament la seva candidatura. Batet ja ha pres la decisió que anunciarà sobre les 12:30 del migdia.

El candidat alternatiu a les primàries, Carles Martí, ja ha anunciat que està disposat a integrar-se a la candidatura de Batet si hi ha una renovació de les llistes.

Segueix en marxa la reunió de l'executiva on Carme Chacón ha explicat els motius de la seva renúncia.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir