El comú es dóna dos mesos per tancar l'acord per als terrenys del museu
Conxita Marsol ha afirmat que tenen dos terrenys més a la zona per ubicar els frescos

El comú de la capital vol tenir en dos mesos el terreny de Santa Coloma per ubicar el museu que contingui els frescos. / Arxiu (SFGA)

Andorra la Vella
El Comú es dóna un marge de dos mesos per arribar a un acord amb la propietat del terreny de davant l'esglesia de Santa Coloma i així poder-ne disposar per fer-hi el museu.
Si passat aquest temps no hi ha acord, la cònsol major de la capital, Conxita Marsol, ha anunciat que ja disposen de dos terrenys més a la zona on també s'hi podria ubicar.
Marsol no vol deixar passar l'oportunitat d'iniciar, en un breu termini de temps, les obres pel museu que ha d'allotjar els frescos de Santa Coloma. Així ho ha explicat a l'Hora Andorra
La cònsol major de la capital reconeix que el terreny preferit pel Govern és el que s'està negociant.
Creu que un cop es pugui posar en valor l'esglesia de Santa Coloma, més el passeig que han dissenyat per a l'avinguda d'Enclar, s'aconseguirà dinamitzar la zona ja que és una de les principals demandes des de feia temps dels veïns de Santa Coloma.




