Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CARRETERES

Les millores a l'accés amb França seran una realitat el 2019

El cost total de les obres és d'uns 4 milions d'euros. L'ajuda europea correspon al 65%, 2 milions 88.000 euros, i França i Andorra i han d'aportar el 35% restant. És a dir, 1 milió cada estat

Arxiu (ANA)

Andorra la Vella

Les obres de millora de la carretera d'accés a França estran finalitzades el 2019

No hi ha possibilitat de retard. El projecte per a la prevenció del risc d'allaus a la RN20, presentat per França i Andorra, ha rebut l'ajuda europea POCTEFA per valor de 2 milions d'euros, i el calendari, doncs, s'ha de complir, tal i com ha explicat a la cadena SER el coordinador de la cooperació transfronterera de Govern, Pere Roquet.

El cost total de les obres és d'uns 4 milions d'euros. L'ajuda europea correspon al 65%, 2 milions 88.000 euros, i França i Andorra i han d'aportar el 35% restant. És a dir, 1 milió cada estat. Una quantitat que Andorra ja té pressupostada per aquest any i els propers tres.

Tot i que les obres són a França, Roquet ha valorat molt positivament aquesta ajuda, que implica directament a Andorra.

Els propers 15 dies ja hi ha previstes reunions amb França per tancar el calendari de les obres, i més tenint en compte que, tal i com a destacat Roquet, aquestes s'han de dur a terme en temporades de bon temps, ja que durant les nevades no es pot treballar a la zona.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir