Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
GÈNERE

La llei d'igualtat introduirà mesures per a l'equiparació salarial entre homes i dones

L'escletxa és del 20% però en alguns sectors com el bancari supera el 30%

L'escletxa salarial entre homes i dones a Andorra supera el 20%. / Arxiu (EFE)

L'escletxa salarial entre homes i dones a Andorra supera el 20%.

Andorra la Vella

La futura llei d'igualtat introduirà mesures per a l'equiparació salarial entre homes i dones.

Mancances als drets de les dones i les desigualtats salarials que pateixen són dos dels problemes del Principat en matèria de drets humans, tal i com va posar sobre la taula la setmana passada el comissari de drets humans europeu, Nils Muznieks.

Unes desigualtats que en els sous implica que les dones cobren fins a un 25% menys segons les estadístiques, i en determinats sectors, com el bancari, la diferència supera el 30%.

El ministre d'Afers Socials, Xavier Espot, ha explicat que l'Executiu preveu abordar aquesta problemàtica amb la llei d'igualtat que s'ha compromés ha tirar endavant aquesta legislatura.

La consellera de Socialdemocràcia i Progrés, Silvia Bonet, està treballant en l'elaboració d'aquesta llei des de la comissió d'afers socials, i ha valorat positivament la feina que s'està fent

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir