Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CURSES DE MUNTANYA

Inka Bellés i Jaume Planella decideixen abandonar l'esport d'alt nivell

Amb només 22 anys volen obrir la porta a d'altres projectes i en el cas de Bellès, la Federació Andorrana de Muntanyisme perd un valor de futur

Jaume Planella en una de les proves d'aquest any. / fam.ad

Jaume Planella en una de les proves d'aquest any.

Andorra la Vella

Aquesta temporada havia acabat tercera en la general del la Copa del Món en categoria promesa i havia progressat molt. Diu que li ha sortit una oportunitat acadèmica que no pot refusar, però en cap cas descarta tornar a l'esport d’elit en un futur.

La FAM és queda ara només amb Maria Fargues, en un moment, on costa trobar esquiadores del seu nivell. L'acte d'avui ha servit també de comiat del veterà Xavi Teixidó i per presentar la 29a Copa d'Andorra de Curses de Muntanya que compta amb una prova puntuable per la Copa del Món i amb un patrocinador que permetrà donar-ne més visibilitat.

De les nou proves, destaca la Skyrace Comapedrosa, que tindrà lloc el 31 de juliol i que serà puntuable per les Sky Runner World Sèries. També cal tenir en compte l'emblemàtica Marató dels Cims en el marc de l'Andorra Ultra Trail.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir