Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Un ajut de 100 euros al mes per a famílies amb menors i en dificultats econòmiques

L’Ajuntament de Barcelona destinarà 11 milions d'euros a famílies amb menors de 16 anys que tinguin dificultats econòmiques

ACN

Barcelona

La convocatòria d'aquest ajut mensual de 100 euros arriba amb retard perquè els pressupostos no s'han aprovat fins el mes de maig, però el govern municipal assegura que abonarà a les famílies el que haurien d'haver cobrat des del mes de gener

Aquest ajut de 100 euros mensuals arriba a més d'11.000 nens de la ciutat en forma de recursos per l'alimentació, material escolar, higiene i roba. Aquest any l'Ajuntament destinarà quasi 11 milions d'euros, un 17% més que l'any anterior, que podria ampliar en funció de la demanda perquè la idea és que cap nen es quedi sense ajut. Laia Ortiz, tinenta d'alcaldia de Drets Socials, ha explicat que enviaran la informació al doble de llars que l'any passat, perquè les famílies sàpiguen quin procediment han de seguir per sol·licitar la Targeta Barcelona Solidària.

Per accedir a aquest ajut les famílies han de complir una sèrie de requisits. Per exemple, una família de quatre membres no pot superar uns ingressos anuals bruts de 18.000 euros i totes han de disposar d'una valoració social que acrediti la seva situació de necessitat.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir