Comencen les obres del Palau d'Esports
La nova constructora adjudicatària ja ha iniciat excavacions després de mesos de retard dels treballs a causa de la renúncia de les empreses anteriors.
Tarragona
El Palau d’Esports és una de les tres infraestructures de nova construcció dels Jocs Mediterranis. Aquesta setmana s’han iniciat les obres a càrrec d’una unió temporal d’empreses formada per Agrupación Guinovart Obras y Servicios Hispania i Obrascón Huarte Lain. Concretament s’ha començat pels treballs d’excavació de la sabata perimetral de mur i de la primera anella de pilars.

Eva Hidalgo

Eva Hidalgo
Primer pas
Es tracta del projecte d’obra civil, que es va adjudicar el passat 31 de maig per un import de 3.591.932,20 euros (sense IVA) i que té un termini d’execució de 6 mesos. Aquesta adjudicació es va fer per la via d’urgència després que les empreses guanyadores del primer concurs públic hi renunciessin.
L’obra civil és el primer dels tres projectes que han de completar la construcció del nou equipament esportiu. Posteriorment s’hauran d’executar l’arquitectura i les instal·lacions.

Eva Hidalgo
Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.




