Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Fem massa cas al que llegim a Internet quan reservem vacances?

Els experts assenyalen que donem massa importància a les opinions que trobem a la xarxa i que és molt recomanable comptar amb el treball d'un professional per tancar les nostres vacances

Joseba Urquiola, director comercial de Club Marco Polo

Joseba Urquiola, director comercial de Club Marco Polo / Cadena SER

Joseba Urquiola, director comercial de Club Marco Polo

Els comentaris on line són, després del preu, el que més influeix a l'hora de realitzar una reserva de viatges. S'apunta que més de la meitat dels viatgers planifica i reserva els seus viatges a través del mòbil i l'usuari, cada vegada més, es fixa en les opinions que altres persones aboquen en fòrums, webs i xats.

Joseba Urquiola, director comercial de Club Marco Polo, creu que "donem massa importància a les opinions a internet en comparació amb el grau de veracitat que podem donar a un professional que està en una agència de viatges".

Urquiloa adverteix que "algú pot haver publicat una opinió guiat per un condicionament o per uns gustos. S'ha de donar l'opció al professional perquè pugui complementar-la" i assenyala que "quan un client segui davant d'un agent de viatges l'important és la comunicació"

Joseba Urquiola sosté que és la comoditat sobretot la que mou a la gent a contractar els serveis de vacances per internet. També subratlla que avui dia ofereixen servei personalitzat per a viatjar a qualsevol part del planeta i com viatges singulars, planteja Iran, Corea del Nord o Botswana.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir