Ballesteros: “l’Estat es comprometrà aviat a aportar 9M d’€ pels Jocs”
L'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, n'està convençut que abans de finals de mes el govern central es comprometrà a aportar els diners que falten pels Jocs Mediterranis Tarragona 2017.

Tarragona
“És qüestió de dies”. L'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, n'està convençut que abans de finals de mes l'Estat es comprometrà a aportar els 9M d’€ necessaris pels Jocs Mediterranis.
De moment l'organització compta amb poc més de sis milions provinents de les arques del govern central. Se n'esperaven quinze en total, i el batlle marca com a topall finals d’aquest mes de juliol.
Malgrat les tibantors, Ballesteros assegura que “en cap moment, mai” ha pensat en renunciar a l’organització. També vol desmentir els rumors que apuntaven que el COE sí podria fer tirar enrere tota la maquinària del 2017: “és veritat que van dir que si els diners no arribaven caldria plantejar-ne la celebració, però això també ho diem nosaltres”.

L'alcalde Ballesteros als estudis de SER Tarragona. / Eva Hidalgo

L'alcalde Ballesteros als estudis de SER Tarragona. / Eva Hidalgo
Obres pendents
Pel que fa a la remodelació de l’estació de trens, els treballs començaran en principi al setembre i solucionaran els problemes de mobilitat que tenen les persones que van amb cadira de rodes per accedir a les andanes.
En relació a l’accessibilitat, Ballesteros subratlla que en els darrers anys s’han fet quasi 300 intervencions a la via pública per trencar barreres arquitectòniques.
Possible substitut
A la tardor el PSC de Tarragona començarà a abordar la seva patata calenta particular: qui serà el candidat socialista a l’alcaldia de Tarragona l’any 2019 i el substitut de Ballesteros com a cara visible.

Eva Hidalgo
Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.




