Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Xarxes socials, aliades dels lladres

Les xarxes socials poden ser unes grans aliades dels lladres quan marxem de vacances. Així ho adverteixen els Mossos d'Esquadra, que recomanen que pengem fotos dels nostres dies a la platja quan ja hagi tornat, per no donar pistes

El post de una madre plantea una reflexión sobre la relación padres-hijos-WhatsApp(Getty Images)

El post de una madre plantea una reflexión sobre la relación padres-hijos-WhatsApp

Barcelona

L'agent de proximitat dels Mossos d'Esquadra Ana Hernández recomana tenir molta cura amb què pengem a internet: "si nosaltres pengem una foto d'una maleta a la porta del nostre domicili i que es pugui veure el carrer i el número, donem peu a que qualsevol persona sàpiga que nosaltres no hi som"

I per això recomana no ser impacients i esperar: "si hem de publicar alguna fotografia o fer algun comentari, és millor fer-ho posteriorment a les vacances, quan ja hem retornat"

I en tot cas, si no podem aguantar-nos, és millor enviar les fotos als nostres amics per WhatsApp, enlloc de fer-ho per tothom.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir