Un home apunyala dues persones a l'estació de Sants
Hi ha dos detinguts, el presumpte agressor i un altre home que duia una pistola

Els Mossos retenen l'agressor a l'estació de Sants / ACN

Barcelona
Un home que ha estat detingut pels Mossos d'Esquadra ha apunyalat aquesta nit dues persones a l'estació de ferrocarril de Sants, a Barcelona.
Els fets han passatcap a les 20:30 hores, quan un home ha apunyalat un jove de 28 anys i una dona de 48. L'home, de nacionalitat espanyola, es va enfrontar a quatre persones a les que coneixia, una dona i tres homes.
Sembla que també pretenia agredir dos homes més i un d'ells, de nacionalitat alemanya, duia una pistola a la motxilla i per això és el segon detingut.
L'agressor ha pogut ser detingut poc després per agents dels Mossos d'Esquadra que realitzaven tasques de vigilància a l'estació.
El jove de 28 anys ha patit ferides de caràcter greu i ha estat traslladat a l'Hospital Clínic de Barcelona, mentre que la dona ha patit ferides de menor importància.
La policia catalana investiga el mòbil d'aquest succés.




