Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
AGRICULTURA

Raimat preveu 6 milions de quilos en una verema de gran qualitat

Ha fet menys calor que l'estiu passat i ha plogut una mica més. Són les condicions ideals per tenir un raïm de bona qualitat, que s'espera en la varietat Chardonnay, la primera a collir.

La verema a Raimat comença un any més de forma manual, i de nit. / ACN

La verema a Raimat comença un any més de forma manual, i de nit.

Raimat (Lleida)

Raimat, la primera bodega de Catalunya que comença la verema, aquesta nit passada, preveu una producció de 6 milions de quilos. Això és entre un 5 i un 10% superior a l'any passat i, a més, d'excel.lent qualitat.

Ha fet menys calor que l'estiu passat i ha plogut una mica més. Són les condicions ideals per tenir un raïm de bona qualitat. I a Raimat el preveuen, especialment en la varietat Chardonnay, que serà la primera a collir.

Joan Esteve, director tècnic de Viticultura de Raimat, assegura que "ha plogut una mica més del normal a la zona de Lleida, ha fet un estiu fresc o no massa calurós comparat amb altres anys i això ha fet que el raïm hagi pogut créixer de forma sana i equilibrada i, a més, que la maduració hagi estat favorable per aconseguir vins de gran qualitat".

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

JOAN ESTEVE (Raimat): Aquest estiu s'han donat les condicions 'per aconseguir vins de gran qualitat'

00:00:0000:06
Descargar

La verema de Raimat es fa de nit -ja fa cinc anys que ho fan així- i de forma manual.

Serà també l'any en què Raimat comptarà amb una bona part de les hectàrees certificades com ecològiques. L'objectiu és arribar al 100%.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir