Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
SOCIETAT

Els veïns del Barri Fortuny crearan una comissió per censar els pisos okupats

L'Associació de veïns diu que actualment hi ha un total de 20 pisos okupats i amb l'acció vol contribuir a millorar la convivència a la zona i actualitzar les dades d'habitatges plens i buits

Al Barri Gaudí hi ha 20 pisos okupats / Roger Segura (ACN)

Al Barri Gaudí hi ha 20 pisos okupats

Reus

L'Associació de Veïns del Barri Fortuny crearà un comissió per actualitzar el cens de pisos buits i okupats de la zona. La iniciativa té l'objectiu de "conèixer dades concretes per poder començar a treballar amb més profunditat" per una millor convivència.

Más información

El president de l'associació de veïns, Daniel Marcos, té la voluntat de "fer pressió als bancs" per tal de destinar els habitatges buits a un lloguer social. Marcos destaca que "no totes les ocupacions deriven a l'incivisme" perquè hi ha famílies que okupen per "necessitat". Tot i això asseguren que la nova comissió s'encarregarà de notificar les okupacions problemàtiques a la Unitat Mediadora de la Guàrdia Urbana, amb la que treballaran conjuntament per "intervenir en aquelles famílies que ocasionis problemes".

El cos de policia i els veïns ja han iniciat els contactes i les dues parts coincideixen que "es fan menys intervencions i reben menys trucades" i amb l'arribada de la comissió volen seguir millorant aquests registres.

En el tema de la convivència es mostren optimistes i diuen que viuen "més tranquils que fa uns anys".

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir