Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Les Festes de Gràcia tanquen amb més de 2 milions de visitants

L'Ajuntament i els organitzadors celebren que, aquest any, els decorats hagin patit menys destrosses i que la màxima afluència de públic no hagi estat només durant la nit

Decorat del carrer Verdi pel concurs de carrers guarnits de les festes de Gràcia, amb temàtica del 'somni californià' / Serra, O. (ACN)

Decorat del carrer Verdi pel concurs de carrers guarnits de les festes de Gràcia, amb temàtica del 'somni californià'

Barcelona

El barri de Gràcia de Barcelona tanca, avui, la seva Festa Major amb més de dos milions de visitants i menys incidents que l'any passat. Ara, els organitzadors ja tenen la vista posada en la propera edició, que serà la del bicentenari.

Les altres xifres que deixa la festa per excel·lència de l'estiu barceloní són els 20 carrers i places guarnits, els 90 escenaris dedicats a música i concerts i més de 900 activitats muntades per una setantena d'entitats. Tant l'Ajuntament com els organitzadors celebren que, aquest any, els decorats hagin patit menys destrosses -i que hagin estat més tard, cap als últims dies- i, sobretot, que la màxima afluència de públic no sigui, com diu el tòpic, només a la nit.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

CARLA CARBONELL - FESTA MAJOR DE DIA GRÀCIA

00:00:0000:06
Descargar

És Carla Carbonell, presidenta de la Fundació Festa Major de Gràcia, que no ha volgut avançar res de l'edició de l'any que ve, la número 200. Això sí, ja avisa que serà sonada i que hi haurà activitats durant tot un any, de maig del 2017 a maig del 2018.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir