Cillessen, disposat a discutir el lloc a Ter Stegen, no anirà a Bilbao
La seva documentació no ha arribat a temps i no podrà estar a San Mamés. La seva convocatòria amb Holanda farà que encara trigui uns dies en tornar a la Ciutat Esportiva

undefined
El nou porter del FC Barcelona, l'holandès Jasper Cillessen, que ha estat presentat avui en societat al Camp Nou, ha assegurat en roda de premsa que lluitarà per ser el porter del club blaugrana i discutir la titularitat a l'alemany Marc André ter Stegen.
Durant la seva presentació, el director del futbol professional, Albert Soler, ha informat que l'holandès no podrà anar convocat amb el Barça aquest cap de setmana a Bilbao perquè no estarà a punt la documentació, que sí que arribarà dilluns.
D'aquesta forma, com Cillessen ha estat convocat amb la seva selecció, no apareixerà per la Ciutat Esportiva durant uns dies.
El jugador s'ha entrenat avui amb els seus nous companys i després s'ha traslladat al Camp Nou, on el president blaugrana, Josep Maria Bartomeu, li ha donat la benvinguda.
Després, el jugador s'ha vestit de curt per a una sessió fotogràfica, i després d'aquesta s'ha dirigit a la sala de premsa per atendre els informadors.
El jugador, provinent de l'Ajax (ha guanyat tres Lligues i una Supercopa), ha fitxat pel Barça per a les pròximes cinc temporades.
El seu cost ha estat de 13 milions d'euros més dos milions subjectes a variables esportives, individuals i col·lectives, i la clàusula de rescissió del seu contracte s'ha fixat en 60 milions d'euros.
En la seva compareixença, al costat del vicepresident Jordi Mestre, al director esportiu, Robert Fernández, i al director d'esports professionals, Albert Soler, el nou jugador del FC Barcelona ha reconegut que ha complert un somni.
Ha afegit que no ha tingut temps de parlar gaire amb el tècnic, Luis Enrique Martínez, i que ha compartit una estona amb Ter Stegen, el porter que parteix com a titular.
Cillessen ha admès que per ser un bon porter una de les qualitats que ha de tenir és "ser bo en l'un contra un" i que espera "fer-ho bé en el Barcelona, guanyar trofeus i que l'entrenador estigui content amb mi, encara que sé que hi ha molta competència".
"M'entrenaré bé i el tècnic serà qui hagi de decidir. Li ho posaré difícil", ha admès el nou meta blaugrana.




