El rebost torna a estar "força buit"
El magatzem del Banc dels Aliments de Girona torna a estar bastant buit. Ho diu el seu president, Frederic Gómez, que destaca que, sobretot, falta proteïna animal. També necessiten diners per condicionar una segona nau que els ha cedit una entitat bancària.

El magatzem tornar a estar força buit. Falta, sobretot, proteïna animal. / R.M.

Girona
El 2015 es van repartir 3 milions de quilos d'aliments a 38.000 persones de les comarques de Girona mitjançant un centenar d'entitats.
Abans de l'estiu, la campanya 'La fam no fa vacances' va permetre recollir uns 170.000 quilos més però aquestes reserves ja s'han gairebé exhaurit.
El president de la Fundació del Banc dels Aliments de Girona, Frederic Gómez, diu que falta de tot però, sobretot, proteïna animal; carn o peix.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Frederic Gómez, president Banc dels Aliments de Girona
El Banc recull aliments i també diners per condicionar una segona nau que una entitat bancària els ha cedit durant 15 anys i que està al costat de l'actual.
Posar-la en condicions costa entre 150.000 i 200.000 euros i, segons Gómez, amb el que han anat rebent d'empreses i particulars ja han canviat el terra, han fet un fals sostre i han posat les parets en condicions però encara els falta una petita empenta per acabar de fer les reformes que falten per poder obrir.

Raül Muxach
En Ràdio Girona desde 1998. Redactor de informativos y narrador de partidos de futbol y baloncesto.




