Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Nova temporada a SER Catalunya

SER Catalunya aposta per la pluralitat de veus i continguts

La diversitat en informació, cultura i esports, l’eix vertebral de la nova programació

La consolidació dels programes i la dels seus conductors permeten configurar una graella marcada per la recerca permanent de la pluralitat en l’anàlisi de la informació, en els continguts i en les veus. SER Catalunya arrenca avui dijous la nova temporada reforçant el seu paper de ràdio global i de proximitat, potenciant l’àmbit digital i mantenint-se com altaveu de la diversitat.

Informatius amb agenda pròpia

El programes informatius de SER Catalunya reforcen el seus punts forts amb una redacció bolcada en treballar en paral·lel a les agendes oficials per evitar que el convuls panorama polític tregui protagonisme a les notícies i esdeveniments que és indispensable que es coneguin. Però, al mateix temps, bolcada en explicar la complexa situació política catalana des de la informació més escèptica però també des de l’anàlisi.

SER Catalunya serà present en els grans moments informatius que es preveuen amb més espais especials que mai, dedicats a explicar el que està passant a cada moment.

Continua llegint...

Nou impuls als esports

Els programes esportius de SER Catalunya amplien les veus per reforçar encara més la seva posició ràdio de referència en informació del FC Barcelona, ampliar la cobertura de la resta d’equips professionals catalans de futbol i de l’àmbit polisportiu i combinar el rigor amb l’entreteniment més atrevit.

Continua llegint...

Més cultura que ningú

SER Catalunya vol potenciar l’oferta cultural i d’oci fent-la protagonista indiscutible de la nova temporada. Amb la voluntat d’arribar a tots els àmbits de creació, els programes d’entreteniment sortiran de l’estudi per desplaçar-se als espais culturals i entrevistar als protagonistes in situ. SER Catalunya consolida els seus formats d'enteniment amb la intenció se seguir innovant en les seves identitats sonores i en els continguts.

Continua llegint...

SERCat, innovació 100% en català

SERCat, les freqüències de SER Catalunya amb programació exclusivament en català i amb formats innovadors, inicia temporada consolidant els seus programes: Soroll, Rebobinem, Punt de Llibre, Estereofònics, Deixa’m tastar i 3,1416 La nit que no s’acaba. Aquests formats pretenen estar permanentment al carrer i emetre els continguts des del lloc on es produeixen.

Continua llegint...

Envia oients a Singapur

Coincidint amb aquest inici de temporada, SER Catalunya regalarà un bitllet per a dues persones a Singapur entre els oients que demostrin la seva fidelitat a la ràdio degana de Catalunya. Fins el 10 de setembre la programació es bolca en aquest esdeveniment.

Continua llegint...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir