Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El cas dels avals contra Laporta, a judici

L’Audiència de Barcelona haurà de decidir si els directius implicats han d’avalar més de 23 milions d’euros

Ja hi ha data pel judici en què Joan Laporta i el seu equip directiu haurà d'afrontar les possibles pèrdues de la seva primera temporada de mandat(ACN)

Ja hi ha data pel judici en què Joan Laporta i el seu equip directiu haurà d'afrontar les possibles pèrdues de la seva primera temporada de mandat

Barcelona

L’Audiència de Barcelona ha assenyalat per al proper dia 15 de novembre la votació i la resolució definitiva del cas dels avals, un procés que va engegar Vicenç Pla per reclamar que finalment Laporta i set directius més afrontessin les pèrdues econòmiques del seu primer any de mandat de la temporada 2002-2003.

Tretze anys després, l’Audiència té l´última paraula per decidir si Laporta, Godall, Castro, Boix, Cubells, Yuste i Perrín han de presentar avals per valor de 23.242.802 milions d´euros fixats en la sentència condemnatòria del 15 de febrer de 2010. Aquesta sentència la va confirmar el Suprem, va tornar al jutjat número 24 per ser executada i ara s'ha de resoldre definitivament l’apel·lació i recurs dels demandats per Vicenç Pla.

Val a dir que aquesta vista s’ha fixat unes setmanes després del judici definitiu per l´acció de responsabilitat, que serà el proper dia 21, i on també l’Audiència de Barcelona haurà de decidir si el mandat de Laporta va acabar amb 48 milions d’euros, tal com denuncia Josep Maria Bartomeu. Si la justícia torna a exculpar Laporta i, per tant, no hi hagués pèrdues, els avals no tindrien raó de ser.

De fet, el Barça es va comprometre a no executar els avals contra Laporta i els seus directius, però Vicenç Pla va advertir a Bartomeu que l’obligació del Barça és executar els avals si hi ha pèrdues.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir