Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

“Faria exactament el mateix”

Puigdemont i Junqueras donen suport a Francesc Homs, que dilluns declararà pel 9N al Suprem i assegura que faria el mateix que Mas si es trobés en una situació similar

Mateos P. (ACN)

Barcelona

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha assegurat aquest dijous que faria el mateix que va fer el Govern de Mas si es trobés en una situació com la del 9-N.

"Si el Govern hagués de prendre les decisions en una situació anàloga serien les mateixes, faríem exactament el mateix i assumiríem la responsabilitat davant d'aquells que consideren que un estat de dret no es reforça a través de la participació, sinó a partir de la judicialització", ha apuntat acompanyat pel vicepresident del Govern, Oriol Junqueras, després de rebre l'exconseller Francesc Homs a Palau.

Puigdemont i Junqueras han traslladat a Homs que no està sol en la seva declaració de dilluns davant el Tribunal Suprem.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir