“Vi un equipo con más hambre”
Levy Madinda explicava després del partit contra el Saragossa un dels motius de la millora de l’equip.

Madinda durant el partit contra el Lugo. / La Liga

Tarragona
Levy Madinda està cridat a ser peça clau en l’onze de Vicente Moreno. El gabonès va brillar en el tram final de la temporada passada i la seva continuïtat era vital per a mantenir la columna vertebral de l’equip.
Madinda, que ja havia avisat dies enrere que a l’equip li faltava la fam que va demostrar durant el curs passat, va parlar ahir després de l’empat contra el Saragossa. (0-0)
Tot i no aconseguir la victòria, el migcampista grana es mostrava content pel bon paper dels seus companys i assegurava que havia vist un equip amb més fam i que aquest és el camí a seguir:
Madinda també reconeixia que el partit a Còrdova serà molt complicat però que aniran a buscar la primera victòria de la temporada.
Escolta el programa sencer de La Graderia Tarragona aquí.




