Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

"És condemnable" la suspensió del congrés de seguretat jurídica

L'alcaldessa de Girona diu que és "lamentable i condemnable" si s'ha suspès per motius polítics el congrés internacional sobre seguretat jurídica que s'havia de fer a Girona a l'octubre

Girona

L'alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, diu que si la suspensió del congrés es deu a "motius d'incomoditat política" és realment "lamentable i condemnable". Critica que es vulguin fer "callar boques" i afegeix que precisament per casos com aquests, "molts estem treballant per la independència del país".

LA GENERALITAT, HO LAMENTA

La Generalitat lamenta que Girona hagi perdut l'oportunitat de ser la seu d'un congrés internacional sobre seguretat jurídica i democràcia i que lamenta que això passi per motius que no són acadèmics. 

El conseller de Justícia, Carles Mundó, considera que aquest congrés "era una bona oportunitat per projectar la universitat i la ciutat a nivell internacional".

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir