Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
COL·LECTIUS

Som com som defensa l'actuació de la Policia per protegir els homosexuals

Després que el cap de setmana una parella gai denunciés ser víctima d'una agressió davant la passivitat del cos d'ordre

Carles Perea, portaveu de Som com Som, en una manifetació recent a favor del col·lectiu gai del país. / Arxiu (ANA)

Carles Perea, portaveu de Som com Som, en una manifetació recent a favor del col·lectiu gai del país.

Andorra la Vella

Som com som defensa l'actuació de Policia per protegir els homosexuals i transexuals d'agressions homòfobes, després de les critiques d'una parella gai.

Aquest passat cap de setmana hi va haver polèmica per la denúncia d'una parella homosexual per un pressumpte intent d'agressió per motius homòfobs. La parella ja havia interposat una denúncia per amenaces i insults; en aquest sentit, van ser critics amb el cos policial del país, dient que no havien actuat i que ells "viuen amb por".

Des de l'assossiació que defensa els drets del Col·lectiu LGBTI al Principat, però, han volgut sortir en defensa de la Policia. Tal i com ha explicat el seu president, Carles Perea, consideren que el cos està protegint el col·lectiu i ha explicat que hi ha un departament especialitzat on cursar les denuncies d'aquest tipus.

Perea ha afegit que els canvis en la legislació de principis del 2015 també han ajudat a protegir més el col·lectiu al país.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir