PIMEC tem la morositat empresarial al futur macro complex d'oci del CRT
La patronal vol evitar que les grans constructores que subcontractaran petites empreses triguin molt a pagar per la seva feina.

Terrenys en els quals s'ha de construir el futur macrocomplex. / ACN

Tarragona
Tot i que el projecte del macro complex turístic de la Costa Daurada està a les beceroles i encara falta molt per posar la primera pedra, PIMEC es posa la bena abans de la ferida: reclama a l'administració que vigili de prop la contractació de petites empreses i autònoms, i exigeixen que se'ls pagui a temps per la seva feina.
La patronal de la petita i la mitjana empresa vol vetllar per tal que es compleixin els terminis de pagament per part de les grans constructores que subcontractaran a companyies més reduïdes. L'objectiu és aconseguir eradicar la morositat, que lamenten que és relativament habitual en projectes de gran envergadura. Josep Joaquim Sendra, el president de PIMEC Tarragona, diu que cal anar alerta “que no hi hagi un finançament il·lícit. El pagament ha de ser el que estableix la llei; si no, estarem empobrint a les empreses del territori”.
Visió de futur
Sendra creu que el projecte ara és prou sòlid i estan convençuts que tirarà endavant. Espera que es faci amb celeritat, ja que aconseguiria pal·liar els alts índex d'atur de la demarcació.

Eva Hidalgo
Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.




