“Treballem perquè el Nàstic tingui la millor gespa durant tot l’any”
Eudald Morera, director general de Royalverd, empresa que gestiona el manteniment de la gespa del Nou Estadi, ha explicat a la Cadena SER el tractament que s’està realitzant aquets dies a l’estadi grana.

Gespa del Nou Estadi de Tarragona. / Nàstic de Tarragona

Tarragona
Eudald Morera, director general de Royalverd a parlat a La Graderia Tarragona per explicat el tractament que aquets dies s’està realitzant al Nou Estadi.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
LA GRADERIA TARRAGONA 20-10-16
Morera ha dit que el tractament que s’està efectuant al Nou Estadi serveix per preparar la gespa per la temporada de tardor-hivern Una descompactació del sol, una ressembra i condicionar la gespa. "El nostre objectiu és treballar per a que el Nàstic tingui la millor gespa durant tot l’any".
No obstant, Morera ha reconegut que el partit de Supercopa de Catalunya entre el Barça i l’Espanyol del proper dimarts, pot perjudicar el procés de regeneració de la gespa, però que la Federació Catalana de Futbol, a través del Nàstic de Tarragona, ha ofert una compensació econòmica per a que Royalverd pugui regenerar la gespa que quedi malmesa després del partit i poder continuar amb el tractament.
Mentrestant, el Nàstic alternarà els entrenaments amb l'anex de gespa artificial i el Municipal d'Ascó mentre finalitza el tractament. La primera opció era entrenar a Salou, però els camps de gespa natural del complex esportiu també estan acabant uns treballs de manteniment per acollir properament els stages d'algunes seleccions i equips internacionals.




