Bartumeu compareixerà a la comissió especial de vigilància la primera quinzena de novembre
L'exadvocat dels Cierco recorda que no pot trencar el secret professional

L'exadvocat dels Cierco, Jaume Bartumeu, compareixerà a la Comissió especial de vigilància. / N.M. (ANA)

Andorra la Vella
La Comissió especial del cas BPA sol·licita la compareixença de Jaume Bartumeu, en qualitat d'exadvocat de la família Cierco, màxims accionistes de l'entitat financera.
Ha estat per carta on el president de la comissió, Ladislau Baró, li ha sol·licitat comparèixer en una data encara no tancada, però que serà la primera quinzena de novembre. En aquesta missiva es demana la seva presència com a exadvocat de la família Cierco, i no com a "opinador públic" que és el que demanaven en un principi, i que criticava Bartumeu.
El que sí ha deixat clar és que, segons afirma, hi ha determinades manifestacions efectuades pels membres de la comissió, per les que creu que degut al secret professional no podrà respondre.
Bartumeu ha recordat que, si finalment la comissió es fa a porta tancada, farà una roda de premsa per explicar als mitjans la seva compareixença.




